you're the yellow bird that i've been waiting for



såhär i slutet av kvällen hittade jag en jeanskjol ändå. i mammas garderob. i storlek 40. därav skärpet. som jag av princip annars inte vill använda.  ja den där principen att jag är för alternativ. nej faktiskt för jag känner mig ful i skärp.  spelar roll. idag säger jag nej till musik direkt och skriver en berättelse till svenskan istället. det är sorgligt på många sätt. eller jag bryr mig inte om musik direkt, men min berättelse är jävligt dålig. redovisning fredag eh jau. ätit väldigt mycket god mat idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
längtar till sommaren
längtar tills hanapee ska skriva sina inlägg om alla första gånger
nämnde jag att vi kanske ska till peace & love ändå
ah och att hanna fått mig att lyssna på mer än lua av bright eyes, till och med att jag laddade ner 159 låtar, antagligen några gånger dubbelt men ja. trevligt är det. jag skulle skriva lite text. men det blev för mycket och jag är jävligt sugen på frukt och någon dag snart färgar jag håret svart. är trött på utväxten. får blir rött till sommaren igen på något vis.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0