i'm not dead yet

så vad har du ätit under lördagen ebba?
pannkakor till frukost
fransk hot dog till lunch
godis och jorsnötsringar
lite hämt-thai-mat
en stor kopp choklad med marshmallows ala espresso house
en cheeseburgare
ostbollar
+ lite annat

GOTT VAR DET I ALLA FALL OCH SMAL ÄR JAG FORTFARANDE!!

ps. jag tappade bort min cykelnyckel igår. när jag låst cykeln. jag är väldigt besviken på mig själv. ska försöka make it up to myself genom att plugga. men jag är väldigt trött för jag och vilma somnade inte förrens halv sex igår. pärty.


Kommentarer
Postat av: vilma

kul att det är JAG som fått dig att äta allt hehe.. typ.

och still. jag håller på och dö ebba. jag vill inte leva.

2009-03-02 @ 07:45:45
URL: http://fairtradee.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0