förlåt mitt o-bloggande

jag har skaffat en annan blogg. ni kan fråga om den. om ni inte har mig på msn så kan ni ju adda mig. [email protected]. så kan jag säga den. fast egentligen spelar det väl ingen roll för det enda min mamma verkar ha som hobby är att leta reda på min blogg, och sen aldrig säga att hon hittat den utan följa den i hemlighet. men alltså, det är ju väldigt gulligt. verkligen. det är vad man kan kalla för liv. nu vet du ju hur mycket hemligt det står i denna bloggen=inget. jag vill fortfarande inte att du ska läsa den. du är elak. av alla människor på hela universum så är du den sista jag vill ska läsa min blogg. förlåt så hemskt mycket för det men jag är 14 och du är min mamma liksom. deal with it.


till alla andra- puss jag är verkligen stolt att jag lyckades med 20 läsare per dag på denna bloggen. den andra bloggen kommer vara exakt likadan som denna, bara det att jag har EN HEADER. ja det är helt sant. finns en risk för att min nästa blogg kommer vara liiite bättre också. så snälla.

psst om ni inte vill mejla mig så kan jag säga vad den heter. någon gång. ha tålamod.

Kommentarer
Postat av: tina

lätt att jag ska länka till den nya bloggen hääär heheheheh

2009-03-15 @ 18:44:25

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0