vad jag ätit idag

  • yoghurt
  • en kopp oboy
  • en kopp varma koppen-löksmak
  • vaniljglass
  • ben&jerry cheesecake brownie
  • två koppar söderte
  • tusen glas vatten

och nu är obama president och allt känns som A DREAM. ebba sittandes djupt nergrävd i soffan med mjukisbyxor och halsduk och en kopp te i handen och en obama som tappar bort orden när han ska svära eden= en lycklig ebba. under hans långa tal fick jag också väldigt lång tid att tänka på hur himla lik han är en apa/babian. det är lite skrämmande.
jag har faktiskt varit ute idag också. cyklat till hemköp och gått hem. ha beat that. och jag skulle egentligen inte men det slutade med att jag köpte svart hårfärg så nu finns det ingen återvändo.
ikväll ska jag INTE sitta vid datorn utan endast tänka på EU.


Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0