saker jag haatar

  • byxor, i alla dess former. DET BLIR ALDRIG RÄTT. jag ser ut som en tjock kuk. jag köper alltid för stora. eller för tajta. eller såna där som korvar sig överallt. ORKA.
  • folk som jämför sig med mig!!1!!!1!!
  • ätstörningar. makes me cry. makes me tycka att jag är tjock. makes me äta ännu mer.
  • att jag får cirka 3 kommentarer i veckan på min blogg.

jag gick hem tidigare idag. jag har ju ont i halsen, frös osv. jag hade klarat av att vara i skolan utan problem. men mina vänner är ju inte där heller. så jag kan lika gärna strunta i det. och rykterna på stan om hur ni mår bra.


Kommentarer
Postat av: hedvig

kommentarer kan dra åt helvete. seriöst. så jävla överskatttat och patetiskt hur mycket status folk tycker de får av dem. okej, kul att jag gör värsta utläggningen om det nu puss

2009-01-19 @ 20:39:08
Postat av: jos

tjenixen, hatar du dina stockholmsbralls redan? du var jättefin i dom. jag lovar :)



för jag vill egentligen ha dem av dig men du är snygg i dom, så jag är snäll och säger som det är. att du är snygg i dom, ge dom inte till mig!

2009-01-19 @ 22:19:08

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0