popkollo
















jag och edith backlund på samma bild i samma rum omg omg hur är det möjligt. ingen vet vem edith backlund är heller men jaja.
































herregud jag kan nog inte bli fulare än sådär.

söta






ni kan ju tänka er att jag är rätt nostalgisk för tillfället. jag inser hur himla mycket jag fick uppleva under popkollo och hur jävla roligt och fint jag hade det och hur bra tillvaron var i vår halla-stuga och hur mysigt det var att repa i mölle och sitta på förstärkaren och hur vi spelade kort till ett på natten och alla internskämt. och vad hade jag gjort utan 92-91orna + fanny där. jag vet inte men jag vet hur himla fint det var och hur roligt det var precis innan konserten började och att ha konserten överstökad och stå på trottoaren framför debaser och äta falafel. att sitta i sovsalen och diskutera kristian anttila och andra popgrejor med lisa. att sjunga håkan hellström tillsammans med rebecca jättehögt när alla andra försökte sova. jag saknar saknar saknar och även om sommaren kommer tillbaka så kommer aldrig popkollo tillbaka. men det skulle ändå aldrig vara samma sak.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag saknar det jättemycket!

Och nej det skulle aldrig bli samma grej med annat folk...

Vi måste ses snart allihop.. Jag får kramp i hela mig annars.

2009-01-24 @ 01:16:05
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/
Postat av: mie

sugen på ny bloggdesign? :) klicka här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-rosa-design.html

2009-01-24 @ 01:20:07
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: jos

du är söt :)

det satt jag och tänkte på när jag tittade på alla bilderna. jittesooet!

2009-01-24 @ 11:15:29
Postat av: ellinor

håller med allt Vicky säger! & du säger .. det var en hejdundrande underbar tid, kommer aldrig glömma det. Sen när det börjar dra sig lite mot sommaren så måste vi träffas mer! ett måste hihi,

2009-01-28 @ 13:26:23
URL: http://apieceofellinor.blogspot.com

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0