okej

igår demonstrerade jag. och åt chinabox i malmö. sen åkte jag hem. och lagade århundradets mest misslyckade kladdkaka. som jag åt med mammas gäster. mammas gäster var fyra kvinnor som alla tyckte det var så trevligt att mamma bjudit in dom så spontant. att vara spontan är typ den mest uppskattade egenskapen hos medelålderskvinnor. i alla fall. vid åtta ringde crewww och vid tio i nio åkte jag till vilma och hjärup. sov över där med hanna, hedvig, elin und vilma. vi såg en film som jag redan sett. sen sov vi. sen vaknade vi. sen åt jag ostmacka. sen åkte jag hem. nu är jag hemma och hedvig har ringt mig några gånger fast nu är det upptaget hos henne.
nu ska jag äta yoghurt och sen ska jag lära mig i remember med damien rice utantill på gitarr.
jag är ju svag för sånt här. fast jag gillar ju mest första delen. när damien sjunger så förstörs den. för man vill bara lyssna på det lugna. men jajajaja. jag ska lära mig den delen i alla fall. kommer aldrig gå...



..och vid närmare eftertanke så ska jag städa och ligga i sängen och titta på harry potter idag. fän.


Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0