oho oh for all that remains



jaaa jag har blivit beroende av polaroid. sjukt fint program.

idag kom vilma hem från finland. hon har saknats på lovet. men nu är det inte lov mer. det är vårterminen i åttan och jag hatar åttan. ikväll efter att ha tittat på lite let's dance hahahaha med fina tjejer åkte vi till någon "fest". Någon "fest" var rätt tråkig. På någon "fest" spelade jag guitar hero för andra gången i mitt liv, och sjöng håkan. sen skjutsade hedvigs pappa oss hem. här är jag nu. imorgon vill jag demonstrera för palestina. det är kul ju. senaste och enda gången jag demonstrerat var i samband med irakkriget då jag var ca 7 år, hehe. saken är den att jag vill och borde sova ut. men jaja, jag ställer väckisen på halv tolv.
nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: tina

hahhahah titta hasseeee <333333333333

2009-01-10 @ 15:07:25
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0