love and pain go hand in hand







herregud vad man är bloggig av sig som går runt och fotar sig själv på gatorna. hahahahaha.



träffade fanny and her friend josefin i typ en halvtimme. hahahh tog foton men fyfan vad mina händer förfrös så skärpan är bara to die for på alla bilderna.

DAGENS UTFITTA.


the innconvinient truth... jag antar att jag ser ut sådär mest hela tiden.



jaaa nu är jag i skåne igen. har ONT i halsen. mådde illa hela flygresan. mina ögon bara rinner. något är fel på mig. dieee. eftersom att det är så synd om mig så firar vi med oreos och mjök. man får ju passa på nu när jag ändå klarar av att svälja utan att dö. ikväll ska jag packa, städa och plugga. och kanske hinna se på tredje avsnittet av de halvt dolda.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha bilden. okej. ehmmmm. inte okej.

2009-01-20 @ 16:24:51
URL: http://tragedier.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0