it would have been good.

idag vaknade jag 9.30, vilket var rätt logiskt eftersom att jag somnade 23. det kändes bra. klockan tolv var jag och min syster påväg till drottninggatan. jag har inhandlat ett par höga snygga tighta jeans för tvåhundra spänn på weekday. sen gick vi til beyond retro och jag köpte en typ siden-fast-det-är-nog-inte-siden-men-ni-fattar-blus. och en t-shirt. sen köpte vi en födelsedagspresent till mamma. sen åkte vi till götgatan och pappa bjöd på lunch och jag klagade över siesta once again. att min 18 åriga syster kommer vara där funkar tydligen inte som argument. fan vad det suger. MEN! jag och jos kommer med 99% säkerhet få arvika betalt, och om några av  mina kompisar kommer åka så kommer det bli SÅ najs. the point is att vi ska bo på vandrarhem, tror jag.. hoppas jag. och så ska mamma typ paddla i en sjö och jag och jos gå på arvika. men saken är den att mamma kommer ändå vilja gå på alla konserter för då kommer jag stå där med mamma. men. det blir bra.




något annat som är jättebra är att jag nyss upptäckte att min pappas kvinnas barn hade en ipod högtalare här. och han är inte hemma. så jag gillar läget. so who's gonna watch you die.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0