hej

här sitter jag vid min dator, min dator min dator!!!!!111!!!!!1!1!!!1!
och det snöar där ute, inte mycket, små fula fjutte flingor but still. idag hade jag utvecklingssamtal. det gick bra som vanligt med tanke på mina supergradessss oh ja. min lärare konstaterade också att gud vilket bra liv du har ebba. du har vänner, jättebra betyg, du är trygg och säker. ohoj ja.
joo eftersom att min dator är typ sjukt bred nu, alltså skärmen är stor, eller jag vet inte men det är i alla fall skillnad på hur min blogg ser ut, den blir skitsmal och bara centrerad i mitten, men om jag gör den större så funkar det inte i den datorn jag hade innan, och det betyder att designen inte funkar i alla datorer och jag måste alltså ha det skitsmalt. det är jobbigt. ser det konstigt ut?


Kommentarer
Postat av: CARL

alltså 17 tum är inte stort? det ser jättekonstigt ut. man kan inte se vad det står. alls. inte någonting. jag gissar bara på att din skärm är 17 tum och att du tycker att det är stort

2009-01-08 @ 16:30:20
Postat av: ebba

jag gissar på att du inte har haft en bärbar datorrrr. aihfsiogahgahgo

2009-01-08 @ 17:00:42
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: ebba

måste skicka en till kommentar

2009-01-08 @ 17:01:47
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser ut som vanligt.

2009-01-08 @ 17:31:24
Postat av: elin

det ser ut som vanligt.

och jag saknar dig lite.

2009-01-09 @ 18:02:45
URL: http://omenflicka.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0