gäspa

http://www.songmeanings.net/
Ja den där hemsidan hittade jag idag. Eftersom att jag är deep shit så är det väldigt roligt att sitta och läsa hur alla människor tolkar låtarna, och jämföra med hur man själv tolkar. Särskilt då jag tolkar allting helt fel eftersom att jag oftast bara fokuserar på två tre rader i låtar och låter det vara vad låten handlar om. Men det är okej. HelT OKÄÄ.

Annars är jag sjukt trött, sjukt ont i fötterna sjukt mätt utan att ha ätit, sjukt opepp på allt som innebär att gå ut, röra mig. Sitter och snörvlar och tror att mina lock för öronen ändå försvunnit men ja. Och nej jag vet inte har ingen aning varför jag skriver vissa inlägg med stor begynnelsebokstav och vissa med liten. Haha begynnelsebokstav? Jag menade: jag vet inte varför jag skriver vissa inlägg med liten bokstav och vissa med stor. HEHEHEE.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0