en daG


kall


hon är så himla snygg och söt när jag såg denna bilden satt jag och sa åhh i typ en minut, INSEEE!

Idag åkte jag skridskor med min syster och min mamma. Det var trevligt även fast att jag är så jävla sämst på att åka. Jag staplar fram. Men jaa det var familjeutflykt. Vi köpte nya skridskor till mig också så nu har jag ett par egna, jag ska bli grym. 
Sen gick vi och köpte dator till mig LYCKA FOREVAHHH men den kommer inte förrens nästa vecka. Och så köpte vi en hårddisk som jag nu sitter och lägger över alla bilder sedan 2005 på. Och musik. Jag har såå roligt. Men känner att jag måste göra det jag skulle ta tag i under jullovet nu, annars kommer det inte bli av. Så jag ska städa min helvetes stökiga klädkammare och rensa ut alla kläder som jag inte använder, ca två plagg alltså, och skicka iväg lönelappar. När det är klart ska jag hitta någon som vill UMGÅS... kom så ska vi UMGÅS. 
hejdå. 

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0