bevis på varför jag borde gå och lägga mig klockan 22

  • varenda gång jag ska logga in på min blogg så skriver jag helt fel adress. skriver punkt där det ska vara @ och ebba där det ska vara se.
  • jag håller på att somna när jag väntar på trafikljusen på väg hem från skolan.
  • jag drömmer om att dricka redbull. (jag dricker inte kaffe så redbull är ju ett alternativ. men jag hatar redbull. det smakar som segt godis fast sjukt sött. det är så himla äckligt)
  • jag somnar med datorn i knäet.
  • jag kan sitta och tänka jätteintensivt tills jag plötsligt kommer på att jag slutat tänka på den saken och stängt ögonen och nästan somnat.

Seriöst, från och med nu SKA jag ligga i sängen, med lampan släckt klockan 22. jag ska lyckas och jag ska få vara pigg igen. Och nu tänker väl alla att det är något fel på mig, hon har bara dåligt blodvärde jävla mensbarn, Men jag blir faktiskt SJUKT mycket piggare om jag somnar 22. För det har hänt någon gång faktiskt. Och de eee najs.
Ikväll spelar jag pinao, på fredag åker jag till stockholm. Jag är peppad, även fast att jag har det sjuuukt tråkigt oftast. Det jag tänker göra är att läsa röda rummet och shoppa. Jag känner ingen i stockholm. Men det är okej. Jag vill inte känna någon tråkig popare anyways. Det är bara trevligt att vara i en lägenhet på söder.
hejdå


Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0