altough

jag vet att ni inte saknar min blogg och jag vet att ni inte älskar den lika högt som jag själv gör, men i alla fall. jag fick möjlighet att blogga. jag visste egentligen att jag skulle få det. det är tråkigt att vara i stockholm. jag känner ingen direkt.  så för att inte erkänna vad jag har gjort idag
- jag har inte tittat på "på spåret" med min pappa och hans kvinna
- jag har inte läst röda rummet på flygplanet
- jag har inte stått brevid min syster när hon varit inne på msn och bara läst alla hennes konversationer, nej nej inte alls.
det är ju synd att jag har cirka ZERO roliga kontakter inne en fredag kväll, jag har ungefär lika få inne nu som jag har efter tolv på en vardag. det känns inte bra. men samtidigt så sitter jag på en gata på söder i stockholm. jag menar, man måste ju ha perspektiv på sitt klagande.
imorgon blir en bra dag. hejdååå.

Kommentarer
Postat av: hanna

när jag bodde på östgötagatan i oktober gick jag alltid små promenader om kvällarna upp till mosebacke och katrinahissen. gör det!

2009-01-17 @ 00:29:09
URL: http://peggyo.blogg.se/
Postat av: ebba

jag ska nog försöka göra det ändå, gå ut och fota på söder. det vore trevligt. men nää.

2009-01-17 @ 17:15:36

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0