your love is impossible

idag är det fredag den 13:e. idag lämnade matilda sin väska i trappuppgången. vilket visserligen var lite dumt men i alla fall! när vi kom tillbaka efter en kvart så hittade tina den på en toalett, någon hade typ hoppat på den/slagit upp den så det var hål (det var en sån där portfölj, liksom hård) och tagit alla pengar ett bankkort och hennes mobil. fan vad folk är elaka. OUUUU. jag ger mitt liv på att det var en pubertal sjua utan IQ. vill döda.

annars är det sol över snöiga lund och det är fint. nu ska jag börja packa, städa och ladda ner musik. åker imorgon bitti. men det kommer vara internet i typ lobbyn på hotellet SCORE. men kommer blogga ikväll också ju ju.

har lite att fixa

MEN ALLT GÅR NÄR MAN ÄR SNYGG


Kommentarer
Postat av: olga

snygg tjej in a town called lund.

fan va djup jag blev. eeeh.

ha det fint i snön och bland grannarna.

puss<3

SEN NÄR VI KOMMER TILLBAKA TILL SKÅNE BLIREEE BILLIE THE VISIONN JUUUUU!U!!!

2009-02-14 @ 11:27:23

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0