okej

åhåå ändå bra dag. jag gick upp till skolan och var allmänt sad som vanligt. gjorde allmänt inte så mycket som vanligt. sen cyklade jag hem snabbt som fän och städade och packade väskan till pappa. stack till stan och träffade vilma, jag letade efter en jeanskjol och hon var typ desperat efter en pälskrage. och sen gjorde hon konstiga ljud. och sen gick hon till ung vänster JAAAAAAA UNGVÄNSTER PLUS PÄLS. jag cyklade till biblioteket och plockade ner hello saferide affisch från gatan. sen kom hedvig. vi har nu träffats tio dagar i rad. så jävla bäst!

här är jag mycket seriös. och ja jag köpte en till randig tröja idag

här är jag då i mitt hårband. jag är väldigt konfunderad över HUR HEMSK JAG SER UT?  okej en trend som verkligen inte funkar på mitt äckliga huvud. jag är inte tillräckligt indie.

Kommentarer
Postat av: olga

PALLA VA SNYGG UNGJÄVEL.

2009-02-23 @ 20:06:49
URL: http://oceaner.blogg.se/
Postat av: tina

mahahahahhahahaha jo men dagens snygggve

2009-02-24 @ 16:20:38
Postat av: vilma

palla ebba du är assnygg.

men i ALLA fall. jag äter ju inte kött (i skolan och hemma) och det väger ju upp, och dessutom hade jag ALDRIG kunnat köpa en äkta NY , det är skillnad på begangnad juee!!



vi ses idag <3<3

2009-02-27 @ 09:23:28
URL: http://fairtradee.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0