JAG ÄR I FRANKRIKE

jaa det händer, jag bloggar!!!! 
vi sitter på en fin bar här i alperna. med mammas mac. och jag vet att ni har saknat mig. och saknar mig men jag kommer hem på lördag. och det ska bli rätt skönt för jag har så jeevla ont i fötterna och benen och till och med armarna. det viktigaste som hänt under denna resan var nog att jag och hedvig såg den snyggaste killen jag någonsin sett i hela mitt liv i en mataffär. alltså ni förstår inte, han var så jävla snygg. så jävla jävla jävla snygg. och han tittade på oss. vilket var jävligt random där vi stod i skidbyxor och skidjackor. och osminkade. och ganska fula (väldigt) MEN NU SKA JAG FÅ BDB ATT FUNGERA: 
ao long suckersss.. 

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0