i float like a cannonball.



vaa varför står det en vattenkokare framme?!=01





igår förstörde jag min bdb med dessa bilderna. jag gillar det. jag och hedvig kan vara så jävla töntiga att det är klockrent. innan vi flyttar från lund ska vi gå på ett familjegympa pass på gerdahallen och dra runt varandra på träningsmattor. idag gick vi upp klockan nio och tränade. fan vad vi är brau.




nu ska jag till malmö och sen ska jag sova i helsingborg hos min popkollo vän rebecca.
aj aj jag har lite ont i magen för min bdb. hahahaha herregud.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 18:22:15
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: tina

åhm saftttt :D:D

2009-02-07 @ 22:36:39
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0