det är alltid fint väder på söndagar








igår var en fin dag. ja jag åkte till malmö. där jag vandrade min fina väg över gustav adolfs torg till triangeln så går ingen mindre än emil jensen och edda magnasson förbi. OCH HAN TITTAR PÅ MIG. jag lovar jag mötte hans blick jag som den lilla kärleksfulla flicka jag är brister ut i skratt och han tittar och ler. i alla fall... träffade rebecca och vi gick i lite random stores. köpte ett par svarta tights och den randiga tröjan på bilden, (den var från weekday och kostade egentligen 400 men 75 procents rea är najs) sen åkte vi tåg till rebecca och lagade mat och såg på MELODIFESTIVALEN. såg typ aldrig det förra året. men det var ju ett dansband med igår. to diieieieie for alltsåå.

i alla fall jag saknar november rätt hårt. jag vill göra något igen. januari/februari har varit alldeles för dött. men om en vecka är jag i frankrike. och går runt med jägermeister mössa. ska kanske plugga nu. i alla fall tyska modala hjälpverb. jag vet inte vad det är på svenska ens.

Kommentarer
Postat av: tina

EMIL JENSEN HAR JAG OCKSÅ TRÄFFAT DÄR!!!!!!

2009-02-08 @ 19:20:58
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0