denna eftermiddag har jag

ätit en skål yoghurt och två knäckebrödsmackor. tittat på edward scissorhands. den var bra, vissa saker var lite annorlunda (som att alla typ var helt horny på honom, fast han hade stora SAXAR som händer och ärr i ansiktet. liksom, va?) men den var jättebra. druckit te. skrivit en sida analys om candide, fastän jag bara läst 38 sidor, egentligen verkar boken bra men jag orkar inte läsa. lyssnat på death cab. varit.jävligt.trött. 
men jag var ju på musik direkt igår sen var jag emo på natten så. ja. 
OCH DIRTY SALLY GICK JU INTE VIDARE. 
.. fast det gjorde ett tjejband och en solotjej och mitt popkollo jämnställdhet-i-musik-branschen-hjärta bankar hårt. 

nu ska jag läsa ett partiprogram för "borgarpartiet" som jag och matilda och tina ska debattera emot på torsdag i skolan. jag vill dö. mest för att dom har bra argument. och vi har dåliga argument. och deras partiprogram innehåller ord såsom konstitutionell, postapokalyptisk, dekadent-(jag vet vad det betyder men vaaa varför har dom med det jävla ordet) NEJ JAG MÅSTE ÅTERGE DETTA TILL ER DET ÄR SÅ JÄVLA ROLIGT. TÄNK NU ATT DETTA ÄR ETT PARTIPROGRAM:

"Innan du börjar tänka tanken att borgarpartiet bara är en Deus Ex Machina för en dålig postapokalyptisk novell om en mörk framtid i Midnattsolens Rike så kan jag försäkra dig om att så inte är fallet. Det vi vill ha fram är inte en dekadent anarki som framtida generationer kommer tro var inspelningsplatsen till Mad Max. Nej, vi har en långt mer storslagen bild av hur Sverige ska se ut i framtiden, om än synnerligen simpelt framställd i den här synnerligen simpla beskrivningen. "

ALLTSÅ!?!?!?!??!?!?!?! VAAAAAAAA?!?!? när jag läser det så händer det att jag småfnissar, pga att det är SKITROLIGT. men nej. jag ska möta dessa människorna i en debatt. I EN DEBATT? kommer dom sitta och citera massa konstiga berättelser som jag inte känner till? kommer dom ha på sig typ kolsvarta kappor och väsa fram sina åsikter som harry potter väser fram sitt ormspråk? 
snälla. jag.. är... SÅHÄR....rädd. 

nu får ni vara snälla att kommentera med tanke på hur mycket jobb jag lagt ner på detta inlägg. please please. 
love yaa.
 


Kommentarer
Postat av: olga

jag tycker synd om dig<3

2009-02-03 @ 18:38:35
URL: http://oceaner.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHA

2009-02-03 @ 18:46:58
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: CAAAAAAAAAAARL

man borde inte få nånting alls utbildning borde vara skitdyrt, bara till för de rika, alla fattiga borde dö direkt egentligen, jag hatar fattiga, de är alltid så jävla fula. usch

2009-02-04 @ 21:05:32
Postat av: tina

jävla borgareee men hahahahahha det gick ju braaaaaaaaaaaaa":D

2009-02-06 @ 12:47:35
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0