and i'll never forget



vilmas bilder. http://fairtradee.blogg.se 
det har blivit snöstorm i lund. mitt smink låg rinnande över mitt ansikte när jag mötte vilma. vi gick i alla fall till en typ vietnamesisk sak och åt. FÖR VI ÄLSKAR JORDNÖTSSÅS. och det var bra. fint att äta så på vardag. sen gick vi genom snööön. och när jag kom hem så var mitt hår sådär som på bilden och jag var svart ända ner till munnen. tiptop. jag pluggade i alla fall tyska i sådär tio minuter MAX. sen tittade jag på american beauty med min syster och moder. den var jävligt konstig. men bra. fast egentligen hatar jag såna där filmer som ska göra en insatt, som ska vara speciella. som ska vara realistiska och verkliga och alltså helt jävla sjuka. jag hatar det bara för att det är så wannabe alternativt. och för att jag egentligen gillar det. men jag hatar när filmer försöker få mig att tänka om angående massa deep shit, och sen lyckas. hatar att bli påverkad.

mm herregud nu är jag så jävla trött. har lagt in harry potter på min ipod, nu ska jag so-o-o-o-va.


Kommentarer
Postat av: jos

american beauty hette den ebba.

2009-02-10 @ 23:03:49
Postat av: vilmz

älskar dig hun!

och jag saknar dig, skåneland är tomt utan dig!

2009-02-16 @ 23:09:28
URL: http://fairtradee.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0