whatever happend to you and me?

Idag så borde jag skriva ett jättefint inlägg för det var en fin dag men jag vill hellre lägga in bilder som Olga kommer få skicka någon gång och då blir det finare. Men gjorde det mesta som jag skrev igår. Och liksom fiiiint <3


Ikväll träffade jag Hedvig sjukt impulsivt och så skämdes jag eh hon också kanske och så stod vi och tittade på EMD. (erik mattias danny alltså idol, ja)  Fast Danny var inte där, det var ju det bästa. Han var och dansade i Skottland. Väldigt misslyckat. Men det var fint ändå på något vis. Det är lundakalaset just nu, alltså världens sämsta satsning av lundskommun ever. Men fjortisar och sånt springer glatt runt där ändå. Allt var väldigt kulturnattigt fast tusen gånger sämre.

Fan vad allting är emo när man är 14... det är typ soooooorgligt. Och man vet liksom om att man är helt tragisk men man vet inte vad man ska göra för att sluta vara det and I LOVE IT. OKAYYYYYYYYYY


good night eller något.
vad ska jag göra i massa timmar nu?

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0