men det är nåt med dig, som att komma hem

Mitt liv är rätt ohändelserikt, jag tror att det är typ därför man har en blogg. Om det verkligen händer saker så skriver man ju inte om det utan GÖR det istället. Så här sitter jag med mammas mac och funderar på saker som jag inte kommer ihåg. Och lyssnar på coldplay för att kanske sörja lite, det vore fint att gå. Men jag älskar inte coldplay okej jag klarar mig. 

Viva la vida är en bra låt. "That was when i ruled the world". 


Idag är en sådan dag då jag känner mig oehört ful och äcklig. Ibland känner man sig bara fel. Och jag har typ en sån dag i veckan. Man känner sig ful. Man är ful. Det märks på folk, hur dom tittar på en. Som om jag är ful. 


Jag är dålig på att vara social, på att vara rolig en längre tid. Helst behöver jag kunna vara ensam varje dag, nästan i alla fall. Få sitta och sjunga ashögt, skratta på ett jättefult sätt till TVprogram och spela den musik jag vill höra. Äta det jag vill äta. NU är jag ensam hemma. Men samtidigt kan detta leda till att jag tror att jag behöver mer ensamtid än vad jag faktiskt gör. Jag kan få ångest när jag ska ha en upptagen helg för jag måste VILA mig. Men det jag borde göra är att skita i vad jag gör och bara GÖRA det för i helvete. 

Vad dåliga ni är, ni kommenterar inte, och jag har i genomsnitt åtta läsare per dag. Jag vill ha fler. Ett tag var ni 12. Var tog ni vägen? Är jag inte lika rolig, inte lika fin? ELLER ÄR DET INTE PERSONLIGT? VAVAVA? Eller så kanske hösten hände er på ett negativt sätt. Hösten händer för dom flesta människor, man tappar livslutsen och tittar på idol utan att egentligen bry sig. Min höst har hänt mig rätt fint. Rätt milt. Fast rätt bra, förutom skolan. Den ligger där som en klump men den är också helt okej. Fan vad allt är fint på hösten. Ge mig bara gula löv så lovar jag att jag inte ska klaga. 


Åhh på säkert och åh på Hello Saferide. Åh på Annika Norlin och åh på Norrland. Eller norrländska, det är det finaste som finns. 

Känns som om detta blev ett ytterst flummigt/emo inlägg but i dont give a shittttt. jag är inte så intressant egentligen. Nu ska jag äta Marabou frukt och mandel. Och puss på dig mamma om du läser min blogg heheheh, be my guesst. Just do it. 

Kommentarer
Postat av: h

hehe tror jag vet var de tog vägen. jag kollade din blogg typ 3 ggr per dag i början. rädd för att missa ett inlägg eller något. vilket jag ändå inte skulle göra

2008-09-17 @ 17:14:49
Postat av: Emma

Jag kollar din blogg alltid och det är för att du skriver sånt som jag skulle skriva om inte mina kompisar skulle sagt "men vaaa, är du deprimerad" om jag skrev. Bjebb. Men min höst har inte hänt mig än, tror jag. Om den gjort det märkte jag inget.

2008-09-17 @ 18:33:22
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0