i hear in my mind all of this music, and it breaks my heart

Jag kom på att jag kommer fucka upp No:n. Jag kommer förstöra det helt. Alltså vad lämnade jag in idag egentligen. Ingenting typ.. nästa vecka är det prov. Vad spelar det för roll egentligen. Jag skjuter upp det så mycket att det knappt går att skjuta upp det mer. Jag slarvar med det när jag väl gör det. Jag läser inte igenom.  Orkar inte ta det seriöst för det spelar fan ingen jävla roll. Alla människor går ju fan med på att gå i skolan. Jag röstar för revolt!!!!!!!!!!!


Eller så kanske man kunde satsa på att ha en skola som fungerar som popkollo. Vore fint.



Jag älskar att sitta i mitt fönster helst ska det regna eller snöa det är jättedjupt men det är fint.
Och ja jag var blond/orangehårig i typ två månader i våras. Hade mössa hela tiden. Det var också fint.



GUD VAD DET ÄR PATETISKT ATT BLOGGGAAAAAAAAAAAAA, jag vet. jag vet jag vet.


heido.
idag ska jag äta soppa.


Kommentarer
Postat av: Olga

jag saknar dig ebba

2008-09-03 @ 19:27:39
URL: http://oceaner.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0