so i can shake you

Okejjjj.
Folk från landskrona var på vår skola idag och jag skulle kunna be dom att skjuta sig själva men det vore ju typ rätt otrevligt så jag tänkte att jag kanske inte ska göra det. Jag kanske inte vågar det. I alla fall så var dom dumma och himlade med ögonen och var bitchiga och kallade folk saker och såg ut som hip hopare men lyssnade på metal. Visst det är ju förstås bra att bryta mot alla fucking kategorier och bara klä sig som man vill och lyssna på vad man vill. MEEEEEEEEN DOM FÅR JU LYCKA TILL MED SINA LIV. Jag hoppas att jag får bråka med dom hela lägerveckan som vi ska ha tillsammans i typ oktober. Jag längtar inte för av någon anledning känns det som att det kommer bli tråkigt. Och långt. Men det blir väl..kul. Typ.

Jaja, jag har jättemycket NO att göra men jag tror inte det är så mycket och jag har gjort typ rätt mycket och det ska inte vara inlämnat förrens imorgon eftermiddag (säger vi) så jag skjuter upp det tills imorgon. Känns jättefint. Hoppas jag får MVG. Haha, jag har typ satsat på ett MVG. Fast det säger vi bara till läraren psst.

Så istället för att göra klart hela mitt NO arbete så har jag suttit vid mitt piano, kelat med min mobil som idag kom tillbaka från reperationsverkstaden med en underbart gullig lapp om att den tyckte att det var underbart att vara hemma igen och att den saknat mig. MOBILEN ÄR PERSONLIG IGEN f0 sh00.


så såg det ut minsann. men nu har jag fått ny display, för den funkade inte riktigt. så jävla dålig mobil. ueeeh.

heido och kom ihåg att.......
LÄSA MIN BLOGG IMORGON OCKSÅ!
mmh ja visst lol.


Kommentarer
Postat av: Vicky

MIN likadana mobil, är på lagning nu. Så kass!

2008-09-08 @ 15:15:42
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0