organize my life

Igår så satt jag bara i soffan en hel dag, tills på kvällen då jag var lite social.
Men i alla fall så var det fint att sitta i soffan och spela gitarr/vara inne på bdb/äta kex. Och idag så vaknade jag typ halv tio och halv elva började jag möblera om så nu är det ett annorlunda rum. Och så lyssnade jag på kära p3 och satte in familjefoton i ramar som ska upp på väggen och sen ska jag börja klippa ut bilder på fina musiker så att mitt rum hos pappa blir lika fint som det hos mamma. Sen tänkte jag flytta datorn till mitt rum men vi måste fixa massa saker med internet först, tyvärr.


OKEJ JAG ÄR ALDRIG SÅHÄR ÄCKLIGT AKTIV OCH LÄSKIG OCH POSITIV SÅ TRO INTE DET OM MIG FÖR JAG HATAR SÅNA DÄR MÄNNISKOR SOM BARA SNACKAR OM HUR AKTIVA OCH ÄCKLIGA DOM ÄR. NÄR MAN SJÄLV BARA "JAG GICK UPP KLOCKAN ETT IDAG" HEHHEHEHEHEHE.


Imorgon är jag ledig. Jag ska ta tag i mitt liv och kanske kanske kanske kanske kanske (inte alls) plugga.


jag när jag är som snyggast och alldeles blank och somrig i ansiktet på en strand i USAAAAAA. oseriösa bilder är mitt liv tror jagaaaaaaaa.


Jag lyssnar på Jens Lekman och är glad för ingen anledning alls.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0