men fann inget mod när jag ville be dig Bli Kvar

alltsåååå nej min blogg leder till jobbiga konversationer till misstänksamma föräldrar och ännu några timmar vid datorn jag tror jag lägger ner jag tänkte göra en blogg som inte skulle vara intern men den blir jätteintern och emo och den är bara till för mina emoutbrott men nu ska jag inte ha några fler sådana för jag är lycklig. 


ebba klaaaad hest. mmmh paul weller vad allt är bra. skolan löser sig typ och sådär jag har massa musik intresserade fjantar som skapar band med mig eh och jag har yoghurt i kylen. jag har en håkan hellström konsert att gå på på LÖRDAG. jag har vänner. inser ni jag är glad om ni inte tror det så kan ni ju ja. jag vet inte. stoppa upp en torsk i arslet hehehhehehe. 


mne i alla fall jag tror nästan det här är slutet för denna bloggen också. men det är det ju inte. jag kommer skriva mycket mycket mer. för det tar alltid typ en månad för mig att avsluta en blogg. vad sämst jag är. 


den här låten har jag i huvudet hela tiden. har inte lyssnat på den på jättelänge, men plötligt satt den där i huvudet och jag gick runt och sjöng "to be aloneeeeeeee with you" hela tiden. så ja idag har jag knarkat/lärt mig den på gitarren och sånt där livsnödvändigt. låten handlar tydligen om jesus från vad jag har läst på massa kommentarer på youtube. kristna låtar is the thing. 


har någon märkt att jag skrivit med liten bokstav hela tiden? coolt va 


heiiidooooo

Kommentarer
Postat av: Vicky

ÅH HÅKAN! fan att jag inte har pengar :(

2008-09-24 @ 16:13:28
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/
Postat av: ebba

åhhh håkan är ett måste för en fin höst

2008-09-24 @ 17:32:00
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: olivia

AZzå på min skola finns en kille som spelar kalla mig på gitarr!!!!11!!! :D

och jag tror att adam också kan den!

2008-09-25 @ 06:58:04
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: Tina

TORSK I ARSLET!

2008-09-27 @ 00:42:16
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0