men du sover ju, du hör ju inte på

Jag har en klump i magen och jag vet inte varför. Måste sluta tänka på viss människa.  Och allt känns inte så atombombigt längre. Jag skulle inte byta liv med vem som helst på sekunden om jag kunde. Varför skulle jag byta liv när jag nyss vandrat runt på kulturnatten med två fina vänner, träffat typ alla jag känner i lund och kramat och sagt hej och rivit ner håkan hellström planscher från pelare. Dansat på den stora klumpen på stortorget. Det är rätt fint. Blivit igenkänd av en jättesöt kille från popkollo konserten.

Det var fint och jag var med Helga och Hedvig men jag känner mig mest klump i magen över allt nu. Vill krama någon vill prata vill inte vara här och vill inte somna imorgon och vakna till en söndag. Men nu ska jag nog äta lite. Klockan är ju bara halv ett.

Kanske är det bara för att klockan är halv ett. Kanske är det för att jag aldrig blir nöjd. Kanske är det för att jag känner mig ful och liten. Kanske är det för att jag väger för mycket. Kanske är det för att jag gör för lite.  

Kram kram kram på alla som läser
you're the missing part.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du är ju smal som en sticka. du kan omöjligt väga mycket.

2008-09-21 @ 01:50:54
Postat av: h

du väger inte för mycket

muskler väger mer än fett

du får krama mig och sånt

2008-09-21 @ 12:39:02
Postat av: ebba

jag är 14



jag ser alla fel i mig själv men det är fint att ha en hemlig beundrare tycker jag fast nyss kom jag på att jag är så osäker bland folk att jag nästan vill skirka ibland men det kanske jag ska skriva om i bloggen och inte som svar här kanske kanske ja kanske det.

2008-09-21 @ 16:49:42
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: Vicky

vem var han söta killen? :D

2008-09-22 @ 14:07:03
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/
Postat av: ebba

hehehe, ÅJ ALLTSÅ HAN VAR SÅ SJUKT SNYGG SÅ ATT JAG NÄSTAN DOG MEN I ALLA FALL.



han kom fram och bara: hej dej känner jag igen!

jag: eh okejjjjj

han: joo, du var inte möjligen på popkollo?

jag: jooooo det var jag :D

han: aha, ja min syster var där

jag: vad heter hon då?

han: Clara, spelar bas

jag: ja okej det vet jag vem jag är

ja babbel, han var nog en av dom snyggaste jag sett. ummfff.

2008-09-22 @ 16:39:02
URL: http://littlegarden.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0