lördagsångest.. fredagsångest?

Idag är det freeeeedag. Jag älskar fredag. Jag har varit glad idag typ i alla fall efter skolan. Jag träffade Hedvig och så köpte jag vääääärsta snygga jackan på myrorna och vi var på humana också du sofia som tipsade om den affären liksom den var fin men hann inte köpa något! Den finns ju i lund också ja. Ja sen åt vi lite McDonalds glass eller jag åt mest då ju men det är ytterst hemligt att vi gjorde det. Sen kom jag hem och fick höra lite Billie the vision från Hässleholm av Rebecca och missade hennes andra samtal för att jag var nere i tvättstugan,  eh alltsooo mina fredagar <//333333333333 men jaja, har sett dom innan. Och man hör ingenting.

Imorgon kommer min chaaaaaaarmiga vän Olgizen hit och vi ska glo lite på Emil Jensen på Folk år rock som tydligen öppnar precis brevid Kafe Ariman i Lund. Så antar att det blir typ Ariman också. Vad popiiiiiiigt av oss. Okej förlåt för särskrivingar och annat skit i min lilla blogg men jag gillar att liksom visa vilka bokstäver man ska betonaaaaaaaaaa.

Nu är klockan 23.43 och jag tror att jag ska sova. För det finns ingen på msn, ingen att smsa med eller jo men jag orkar inte starta upp det och jag är trött. Och imorgon ska jag typ upp tidigt och vara lydig.

Förresten är jag nog jävligt sjuk i huvudet som har lördagsångest. När jag ska somna på lördagarna har jag typ ångest inför att det ska bli söndag för jag hatar söndagar mer än jag hatar Ola Svensson som gjort den sämsta covern på Kom igen Lena genom tiderna. Och när jag tänker på det så kan jag få ångest inför söndagen redan nu. På fredagskvällen. För om ett dygn är det lördag natt och då är det snart söndag. Jag borde seriöst söka hjälp.

puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: h

nej då är jag också sjuk, hehe! och du behöver inte ha tråkiga fredagar. du vet..



(r)

(i)

(n)

(g)



you wake up in the morning and your head i twissssseeee the siizzzeee.ee.e.e..e.

(DETDÄRÄRINTESÄRSKRIVNING???)

2008-09-06 @ 18:29:15
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: Olga

ebbbbbbbbbbbbbba<3 du är bra och fin.

2008-09-09 @ 16:53:59
URL: http://oceaner.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0