jagsainteenshejmenhejpådignulämnamiginte

Jag älskar att skriva särskrivning på rubrikerna. I ALLA FALL. ...

Det är rätt sjukt att jag uppdaterat varje dag sen jag startade dne här skiten, det känns liksom. Konstigt att jag verkligen sätter mig ner och skriver. Men jag har typ nästan 10 besökare per dag, eller kanske 8 då. Men en dag hade jag 17. Det var den dagen då jag reklamade lite för den på the only place to be=bilddagboken.

Jag har ingenting att skriva egentligen som inte kommer bli alldeles personligt fast det spelar ingen roll för min blogg kommer nog aldrig bli känd men jag gör det för det är roligt. Jag tänker inte skapa littlegarden AB. Fast det vore trevligt. Sen en liten nätshop då där jag säljer typ en parfym och ett linne där det står LittleGarden.blogg.se -  I love Ebba. Och min nätshop skulle typ heta,...... hmm........ Smell Ebba. Jag tror verkligen på denna idén nu. Jag ska bara skaka fram en rik pappa med ett fancy bolag som kan fixa allt detta till mig. (nej nej, jag snackar inte alls om blondinbella just nu)

Jaja, jag behöver nya kläder så ni Lund/Malmöbor kan ju tipsa om billig (secondhand) affär som har fina kläder till mig.

Nu ska jag nig misshandla mitt paino lite. Eller äta jordnötssmör. Eller testa mina gumistövlar.


Jag langar höstbilder FRÅN FÖRRA ÅRET. Det är ju trots allt första september. Jag försöker skapa stämningen på min blogg liksom. Om 26 dagar är det Håkan. I oktober kommer Kristian Anttila till malmö. Det är 18-årsgräns säger alla. Inte han själv dock men jag antar att det är det. Jag vet att jag borde åka till helsingborg och så men gud vad jobbigt dö alla. Sen är det Markus Krunegård som jag gärna vill gå på för förra gången var tragisk och kort och inte hela konserten och festivalig och tråkig. Och en Ebba uppfylld av Lasse Lindh lycka. (min musiksmak herregud. jag har typ nyss pratat om alla män som sjunger på svenska om kärlek och annat sött, så som smutsiga fittor ehhh.  i några meningar. Men jag kan inte hjälpa att jag gillar det)










Kommentarer
Postat av: sofia

jag läser dock din blogg, bara det att jag inte vet vad jag ska skriva och inte pallar kommentera bara för att göra det. men. ja. jag bor visserligen inte i malmö men myrorna på södra förstadsgatan är asbra och billigt! det är jättenära triangeln. och om man går ut från myrorna till vänster och svänger vänster på första gatan kommer mann till humana second hand som är lite dyrare men bra organiserat och de har asfina klänningar. sen finns det emmaus björkå som är stort och najs men jag vet inte hur jag ska förklara var det ligger, det finns säkert på eniro eller nåt! och det ska visst finnas en myrorna till och en eller fler röda korset som jag dock inte har hittat. (haha.)

just det, jag är en sån där popkollomänniska, du kanske har läst när jag har skrivit i popkollobloggen eller nåt. jag såg när ni spelade på konserten på debaser, det var fett! haha. hejdå

2008-09-01 @ 16:18:38
Postat av: h

littlegarden ab var såååå min idé, NU VET ALLA ÅTTA / DAG DET. ebba behöver kläder`? knappast. eh. .lol. men om du nu ska till malmö och till de där 2430850385 second handaffärerna hon ovanför mig skrev om mig, så kan du ju gärna ta med din lilla vän. i ett paket.

2008-09-01 @ 17:05:29
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: ebba

vilken underbar kommentar!

och ja jag läste om dig i popkollobloggen tror jag. men då tror jag att jag har dig på msn också. om du heter något med findus.



vår låt var jättedålig men det spelar ingen roll för mig. men vad fint att få reda på en liten hemlig bevakare av min lilla blogg.

och tack för tipsen. MALMÖ IT IS. :D



hedvig: kanske kan du få följa med i en liten väska. eller en stor.

2008-09-01 @ 20:30:58
URL: http://littlegarden.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0