jag är inte grym på musik, men jag är å andra sidan SKITBRA på att sova

Okej mina gitarrkunskaper är faktiskt inte slående. Jag har bara spelat i två och ett halvt år och jag har precis börjat känna att mina barreackord klingar fint. Fast wh00tever jag tror att jag tror att jag är sämre än de flesta fast egentligen är jag helt okej. Men nu ska vi börja spela i band ju och alla i hela bandet spelar gitarr och jag har ändå fått gitarrist rollen och jag vill inte stänga inne bandets eh kompetens med mina gitarrkunskaper. HAHAHHA, ibland är jag rolig men ja det har jag tänkt på.  

I alla fall så vill jag nu hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt hemskt gärna ha en ukulele. Hur coolt är det inte egentligen. Fint låter det också. Och jag vill ju bara ha en enkel och det kostar ju typ 200 kr. WOHO VILKET KAP.

Igår var jag och Hedvig och busade oss på stortorget och gjorde pärlarmband och det var rätt kallt så sen kom jag hem och stoppade föttrena i en balja med varmt vatten och typ bombade folk på msn och hade videosamtal med Hedvig. Det var rätt fint. Sen somnade jag kl tolv tror jag men jag minns inte alls och vaknade klockan tjugo i tolv. Jag känner mig något seg i kroppen.

Idag kommer Helga von Halmstad till Hedvig von Lund och vi ska gå på kulturnatten och om jag får så tänker jag laga mat med dom eller vafan. Jag minns inte ens. Men vi ska träffas i alla fall och så ska jag titta på min popkollo ledare Lisa Bouvier. Sen så ska jag väl göra allt det där man alltid gör på kulturnatten. Går runt och hälsar på folk och bränner tungan på brända mandlar och inser att man är jättekall om fötterna och dör lite. Det är höst det är höst det är höst och några löv har blivit gula inte många men några och jag älskar det.

jag måste plugga. har i princip inte gjort någon matte på hela terminen. min lärare vet nog vad allt beror på nu också.
koooooooooooorven. HEJ MAMMA VAD ROLIGT ATT DU LÄSER MIN BLOGG?!? :D men det är det söndagar är till för.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha en gitarr, har bara en ostämd ful gitarr som låter som om den har blivit misshandlad. usch!

2008-09-20 @ 14:31:21
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0