i don't need no one to say i'm cute no, baby all i need is you

Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan? 
Står du som jag på din balkong och vilar i kaoset som var?
Hallå! Är du där?
Hallå?
Hallå! Finns det nånting kvar?
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag och du är himlen jag föll från den dan
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag och du är himlen för mig varje dag
Trött som döden.
Vinterns korta dar är långa i år
Dandy oh dandy.
Ring inte skriv inte lås inne ivern i dig
Hallå! Är du där?
Är du kvar?
Hallå! Finns det nånting kvar?


Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag och du är himlen jag föll från den dan
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag och du är himlen jag föll från idag
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag och du är himlen för mig varje dag




























jag har ingenting att säga jag är jättetröööööött. trött på skolan och trött på att vara lydig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gaah. Jag är skoltrött efter två veckor. Fy vad jag borde skämmas.

Och jag har laggt till din blogg i min bokmärkes rad (det kalas stalkstalk)!

Och jag undrar hur du har gjort för att ändra texten på till ex. där det normalt står namn så står det "kalla dig vad du vill" (vilket är väldigt finurligt!)

2008-09-10 @ 19:32:08
URL: http://argochsurochgladochdum.blogg.se/
Postat av: ebba

hmmm gå in på typ... ändra kodmuduler eller något så får du leta upp i texten bland koderna där det står typ döljt. så är dte bara att ändra till dte du vill :D

2008-09-10 @ 19:37:48
URL: http://littlegarden.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0