hehehej

I skolan fick vi en fråga om vad som händer med själen? Det stod bara vad händer med själen? men vi läser om genteknik så ja. Mitt svar var riktigt seriöst: 
Angående kloning så tror jag att man mår rätt dåligt. Angående själen i allmänhet så tror jag inte att vi har en själ på det sättet. 

För jag tror inte på själar. Jag tror inte på att vi har något slags vitt stoft som svävar runt inuti oss. Vi har en personlighet, ingen själ. Ingen själ som vävar vidare. Mm, förlåt för att jag är så oehört otroende.


Idag har jag köpt världens coolaste glasögon. Dom kommer om två veckor. Jag är pepp. Nästa vecka på fredag så är det Håkan Hellström. JA JA JA. 


Nu ska jag glo på idol. Och duscha och allt sånt där. Skolan går sådär, läraren är sur. 

Kommentarer
Postat av: h

åååååååååååh inte sånna glasögon som alla popare posar med hoppas jag

2008-09-17 @ 17:12:19
Postat av: ebba

nej snyggare

2008-09-17 @ 18:22:55
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: alicia

jag kan skriva typ!

JAG ÄTER NYBAKADE BULLAR! fagfive

2008-09-18 @ 21:44:57
URL: http://itookyourwords.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0