fuuuckk uuuuuuuuuuu

Heiiii
Måste säga att provet gick bättre än förväntat. Det är bra att vara pessimist. Blir alltid bättre än förväntat. Eller nej det blir det inte. Det blir alltid lika dåligt.

Okej jag är jätteimponerad av alla killar. Fan det måste vara asjobbigt att vara manlig. Tänk att försöka vara cool. Och när du misslyckas så skrattar alla. Om du är lite feminim så är du bögig. I alla fall, jag älskar "bögiga" killar. Jag hatar kill rollen och jag hatar tjej rollen, jag hatar att förväntas vara på ett jävla sätt för det sitter i mitt huvud och så sitter jag och typ gullar mig. Jag ska fan bli manlig. f000 sh00000000. Kan börja med att sitta med benen SÅÅÅÅÅÅÅHÄR brett och ta hur jävla mycket plats som helst. Så jävla irriterande. Fler killar borde bli feminima.

Mmmmmmm ikväll ska jag göra ingenting typ eh nej då jag har jättemycket planerat in my spännande liiiiiiv. Men i alla fall så är jag snyggingen nu för jag är duschad efter idrott (mycket positivt, vi har idrott sist på dagen så jag kan bara cykla hem och duscha, JA!) Sen har jag på mig röda strumpbyxor och pappas jobbtröja. Fiiiint.

Bilder sen förra helgen:

Jag med en ballong som jag kanske inte riktigt står för. Eller, ja varför inte.

En olgis som dricker dansk ekodryck på Ariman.

Emil Jensen


Imorgon kommer antagligen Rebecca hit och vi ska vara musikaliska.
Ikväll ska jag typ skriva en psalm.
HejDÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0