när jag faller, orkar du för två?

Hehe känner att aktiviteten stannat av en ANING.

jag har insett att
jag var tusen gånger smalare för ett år sedan
jag äter för mycket skräp
jag tränar aldrig
allting blir precis som jag förväntar mig
jag är rätt trött men rätt mycket gladare än innan ändå

Men nu är det liksom natt igen och jag vill slå något eller egentligen vill jag inte alls slå utan bara..... jag vet ite vad jag vill. Fast samtidigt vet jag exakt vad jag vill. I go without direction, i will end up anywhere.

Sen är det ju också sjukt synd att vårt band slutade i ingenting precis som allting annat. Allting slutar med ingenting och det är så himla segt att vara 14 och inte lyckas genomföra någonfuckingting.

OCH en sak till. SLUTA skriva ord utan mellanslag (i alla fall lagom snällasnälla?!?) jag orkar inte mera nuuuu. jag förstår inte när det står såhär: Hejjagheterebbaochjagärjättegulligochsöt. <----------------- det är fult!







Bakade kaka idag med Hedvig. Och posade med ett mulle meck spel, allt för en liten bdb vän som är emo i själen. Vad kan jag säga, jag behövs i samhället! Mulle meck också.


Kommentarer
Postat av: Olga

mm söta sockerbagare minsann<3

2008-10-04 @ 23:22:17
URL: http://oceaner.blogg.se/
Postat av: hana

hihihihi

2008-10-06 @ 21:12:56
URL: http://peggyo.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0