måndag


såhär ser mitt rum yut
observera att det ligger en plastpåse med en macka i från i fredags (nu är det måndag) och resväskan som inte är uppackad. Långt in skymtar man även min jävligt stökiga klädkammare.



MMmmmmmmm aj båda mina stortår är helt sönder. Dom har blivit torterade i typ för små skor och klämd mellan dörrar.

Jag mår inte bra. Jag har duschat i nästan en halvtimme alltså suttit på golvet och sprutat vatten i mitt ansikte. Jag är ledig idag. Ändå gick jag och la mig klockan 23 igår kväll fast jag somnade ju inte förrens halv ett. Jag måste göra matte. Allting känns så meningslöst och falskt för tillfället att jag bara kunde typ mosa mina tår med en hammare lite till. Jag dör av att jag är så uttråkad. Jag måste hitta en present till Hedvig, jag hade kommit på nåhot nu har jag glömt det.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du inte

2008-10-20 @ 17:38:06
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: Tina

hahahahah!

2008-10-20 @ 18:42:45
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0