kluven

Idag är jag hemma för jag hade huvudvärk som antagligen inte berodde på någonting annat än min ångest inför skolan. Jag sov till klockan tolv. Nu ska jag jobba med teknik. Jag kan inte även om jag försöker riktigt mycket, minnas vad hon sa på föreläsningen igår. Det går inte bra. Men det kanske är självklart eftersom att jag sitter här och uppdaterar i min blogg. Teknik!!!! Jag kan inte ha MVG i teknik. Dessutom har hon bett oss att bara koncentrera oss på tekniken för det är betygsavgörande blablabla denna veckan är nämligen allt vi har på oss i teknik. Det borde vara lätt. Det är svårt. Jag har ingen fakta. Jag vill bädda ner mig i sängen igen och sova bort denna dagen, dessa tre dagarna så att jag kan få höstlov.
Jag tänkte vlogga bara för att det skulle visa att jag inte är så jävla tråkig. Men om ni vill titta på roliga vloggar kan ni ju bara gå in på heywhatyousayjohnny.wordpress.com. Jag har tittat på alla hans vloggar idag. Han kommer självklart från lund för det är väl där alla coola människor kommer ifrån. Vi kommer alla från Lund. Bara så ni vet.


Nej nu ska jag fan hitta lite fakta om Triangelhandelns påverkan av den industriella revolutionen. Vem fan kom på detta, det måste varit en så jävla hjärndöd idiot som jag bara vill kalla alla hemska ord i hela fucking universum. Skoltiden skulle kunna halveras om man tar bort alla onödiga skit uppgifter/ämnen.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0