jag tror jag ska eh

Jag tror att jag ska 

  • radera alla inlägg i denna bloggen, börja om, inte blogga så ofta och eh bara lägga in bilder.
  • hitta kamerasladden och lägga in bilder från gamleby/läger som jag var på i en vecka för er som kanske faktiskt inte känner mig så bra eller som inte fått reda på detta. fast jag vet att båda kamerasladdarna är hemma hos pappa och jag kommer få damp över att åka dit och hämta dom
  • titta på high school musical på femman om två timmar
  • sluta vara så jävla elak. mot mig själv.  jag kan vara snäll jag behöver inte svika folk jag kan klara det jag kan vara trevlig det går säkert lite god vilja det går det GÅÅÅÅÅÅR.
  • ta tag i mitt liv kanske helvete det hjälpte inte att sova kommer hela den här helgen vara emo, hela nästa vecka, hela året, kankse HELA LIVET? jag dööö-öör.

allt det där ska nog börja med en dusch lite fina ord jag kan vara snäll jag kan vara trevlig kanske FAN FAAAAAAAAAAAAAAn vad har jag gjort knulla mejj heiidooo.


jag saknar mej


Kommentarer
Postat av: olivia

du er sow snikk jag doer liteew

2008-10-18 @ 18:41:20
URL: http://vapenammunition.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0