jag är rädd att det inte löser sig

Bäääää egentligen mår jag så dåligt
Jag klarar inte skolan. Jag fick G på mitt matteprov. För att vara mig är det dåligt. Och det är ju inte bara matten som går dåligt. Så nu tänkte jag planera mitt höstlov. 

Lördag, Söndag: Köpenhamn vara social med familj. 
Måndag, tisdag, ondag: PLUGG fixa lönen från förra terminen
Torsdag, fredag, lördag: Helga & Hedvig.... Kristian Anttila m Gabi. Måste köpa biljetter. 
Söndag: Träffa Olga?

Jag är inte så pepp på lovet. Jag kommer sitta och stirra in i väggen och inte l på re hela dagar. 


NEJ SERIÖST DET SKA JAG INTE INSE HUR MYCKET BÄTTRE DU KOMMER MÅ EFTER ATT DU GJORT DITT SKOLARBETE. DET ÄR BARA ATT TA TAG I DET. VARA FOKUSERAD. JAG KLARAR DET. JAG KAN KLARA DET JAG ÄR INTE SÅ DÅLIG EGENTLIGEN. JAG ÄR SMART. JAG FÖRTJÄNAR MER ÄN G. JAG KLARAR DETTA JAG GÖR DET JAG KLARAR DETTTT. STRESSA INTE TA DET LUGNT TA PAUSER MEN LÅT DOM INTE GÅ ÖVER TIDEN. SKJUT INTE UPP PROBLEMEN UTAN TA TAG I DOM DIREKT. 

NU SKA JAG TA TAG I TEKNIKEN. 




Nästan exakt ett år sedan. Hedvigs bilder. Det är jag som är modellen, jag ser inte riktigt likadan ut kanske.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Inte Those Dancing Days i Lund? Den 1 november? :O

2008-10-23 @ 18:48:27
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/
Postat av: ebba

JOOOO SJÄVKLART

det måste jag gå på.

ska du?

2008-10-23 @ 21:46:54
Postat av: Vicky

jag ska dit jaao :D !

2008-10-24 @ 17:31:38
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/
Postat av: olga!!!!!!!!!!

EBBA MIN VÄN VI MÅSTE SES JAAA <3

2008-10-27 @ 11:06:37
URL: http://oceaner.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0