Nu har jag varit på yoga och på vägen hem från yogan kom jag på att vi har ett bildprojekt också. Tre olika porträtt med en röd tråd. Okej 1. Jag är verkligen riktigt riktigt riktigt dålig på bild. Det ligger i släkten. Pappa ritade en duva med fyra ben en gång på pictionary. 2. Mmmm porträtt, alla vet väl att porträtt är det svåraste SVÅRASTE som finns att måla. 3. Jaaaa tre porträtt jaaaaa nu blev det ännu bättre. 4. Dom ska bli snygga. 5. Jag har 19274927294724 andra saker att göra och jag ser inte VARFÖR i hela fridens historiens namn 3 portätt med en röd tråd gör mig ett piss mer kompetent att komma ut i arbetslivet.

HEJDÅ 

Kommentarer
Postat av: vilma

HAHA!

triumfiskt tjuut!

lav ya

2008-11-25 @ 08:58:22
URL: http://fairtradee.blogg.se/
Postat av: heeeeee

varför du inte säga till mig när du yoga ska avaavaavva diiiie

2008-11-25 @ 12:41:05
URL: http://kaosens.blogg.se/
Postat av: ebba

trodde verkligen inte att du ville gå på yoga men jaooo varje måndag är det yoga för mig 19.15 puss följ med please

2008-11-25 @ 16:10:16

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0