kill MEEÄÄ











Okej jag har faktiskt ett liv mer än vad det verkar i mina bilder, jag träffar faktiskt människor men jag fångar dom aldirg på foto för min kamera ligger alltid gömd i ett hörn eller utan batteri eller så har jag bara ingen ork att ta med den. Fastän det egentligen är roligare att minnas när man umgås än när man sitter i ett hörn av sitt rum och fotar ljus(=idag)
Bilden där jag spelar gitarr är faktiskt tagen av Sara. Har dock ingen bild på henne ekftersom att jag är extremt uppmärksamhetskåt eller kanske för att hon tycker om att fota. 

Det jag skulle köpa idag var en kofta på humana. Jag köpte inte den.
puz MY LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort med bilden högst upp och vem träffar du hejdå

2008-11-17 @ 21:40:12
Postat av: ebba

vem är du?!!?

jag har överredigerat den i picasa. jag träffar typ dig. om det är hedvig vilket jag tror.

2008-11-18 @ 11:51:22
Postat av: h

ja det var jag glömde skriva sån grej

2008-11-18 @ 20:46:22
Postat av: tina

snopp

2008-11-20 @ 12:14:16

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0