upside down

NEJ, nu är klockan 20 över två vilket betyder att jag skulle varit hemma nu om jag slutat vanlig tid. Dock var jag hemma typ fem över 12 för att vi slutade tidigare men jag har slösat bort tiden det är väl det jag är bäst på. Men jag ångrar mig väldigt mycket. Jag ska nog göra te nu och sova kanske. Jag orkar inte plugga jag höll på att somna totalt under tiden jag var i skolan. Riktigt jävla slut okejjj.

Death cab for cutie är allt jag lever för kanske och kent för det är så vintern ska vara. 
And all you see, is where else you could be when you're at home.

Ska jag på språkresa nästa sommar?
Mamma tycker att det vore så ROLIGT om jag åkte och jag tycker att antingen blir det helvete eller så blir det jätteroligt. Jag vill bara åka på festivaler nästa sommar s0000...  men det får jag inte. MEN SKA JAG PÅ SPRÅKRESA ELLER?! VART I SÅ FALL?


snygg bild på vilma hedvig och jag. 
man säger och mig egentligen.

Kommentarer
Postat av: h

du skulle inte lägga ut denna ????

2008-11-27 @ 15:47:11
Postat av: h

åk medan jag är i småland i så fall hehehe

2008-11-27 @ 15:48:08
Postat av: vilma

ÅK PÅ SPRÅKRESA MED MIG OCH EN TJEJ FRÅN STOCKHOLM (vaniljvirvel på bdb)

!!!!

2008-11-27 @ 18:54:07
URL: http://fairtradee.blogg.se/
Postat av: ebba

efter lite lätt forskning så tänker jag att du antagligen vill åka till frankrike. och franska kan jag inte. jag vill åka till lonodn på språkresa. JA eller ja någon annanstans i ENGLAND. ÄNGLAND

2008-11-27 @ 19:23:01
URL: http://littlegarden.blogg.se/
Postat av: tina

jag ska kanske åkaaaa :)

2008-11-27 @ 20:17:03
URL: http://tcharmingman.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0