saturday och te

Nu har det blivit kolmörkt ute och jag har inte satt foten utanför lägenheten. Istället har jag: Pluggat litegrann faktiskt, ätit frukost och lyssnat på trackslistan och p3 star. Jag har även laddat hem en massa massa musik. Nu dricker jag te och jag har precis klätt på mig det är rätt inspirerande. Det känns lite (rätt så mycket) som en söndag. Det positiva är att det är lördag. Det är alltid så fint när man tror att det är söndag men kommer på att det är lördag. Jag älskar den känslan.

Idag har jag ätit:
En skål valio vanilj yoghurt med flingor
Två mackor med bregott och västgöta kloster ost
Två glas bravo juice
En kopp varm choklad
och nu söder te.

Igår åkte Johan Palm ut så världen är väl rätt så glad idag.

ps. JAG VET ATT JAG SKRIVER ALLDELES FÖR MYCKET I BLOGGEN. men jag har blivit helt beroende. Jag älskar att blogga och att jag har typ 8 sidvisningar per dag. Nää okej rätt ofta har jag faktiskt elva tolv men mitt rekord är fortfarande 17.


Kommentarer
Postat av: Olga

DU HAR FÅTT MIG ATT LEVA FÖR VALIO.

VALIO ÄR MITT LIV. JAG BLIR DEPRIMERAD UTAN DET.

SÅ HIMLA GOTT. OCH MINA SÅNA DÄR FLINGOR ÄR SLUT. HAHAHHA<3

2008-11-30 @ 19:05:36
URL: http://oceaner.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0