saker att göra innan den 12:e december

2 mattesteg
3 svenskasteg
1 Engelskasteg
1 Tyskasteg
SO prov
SO inlämning
Musik prov
NO/Teknik inlämning (betyg avgörande)
Träningsdagbok (inlämning imorgon, inte börjat)
Johnossi konsert
Ett tandläkar besök
Lära mig pianoläxorna
Spela gitarr, lära mig min egen stämma till lucia konsert

Tror främst att jag ska fokusera på att INTE sprängas.
Nu ska jag göra en kopp te och sen ska jag skriva skriva skriva träningsdagbok. Kl 19 har jag yoga men det kommer bara sluta med kramp i ryggen. Samtidigt har jag ingen ursäkt för tat inte hinna detta, jag bloggar istället för att jobba. Fast samtidigt jobbar jag ändå mer effektivt nuförtiden. Det är bara det att jag gjorde absolut ingenting i början av terminen. Jag känner att jag hatar mig själv.

Kommentarer

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0