oki

På måndag ska min klass äta kladdkaka för att jag äntligen avslutat ett matteprojekt som jag hållit på med hela terminen. Min lärare sa att vi kunde sjunga för mig och sådär. För att jag gjort ett matteprojekt. Haha, min skola (min lärare) är sjuk i huvudet. Men det är fint.

Ikväll ska jag spela pinao, jävligt ångestladdat ja.
Men när det är klart ska jag äta oreos och imorgon ska vi titta på film till elva i skolan och klockan 12 slutar vi.
I'm gonna be just fine.

ps. ja det där med 3 porträtt med röd tråd. jag hade fel. DET ÄR FYRA PORTRÄTT OKEYyYyY KILL ME


Kommentarer
Postat av: h

det är det ända fina med kunskap

att det är så jävla sjukt





jag har ff på fredag

2008-11-26 @ 18:16:17

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0