lov i bild








det är väl såhär höstlov känns för dom flesta
alla verkar ju helt nerdeppade på höstlovet
jag älskar mitt höstlov i alla fall det har varit
nästan perfekt
(här upphör spåren, boken stängs)



Kristian ritade en hund som skulle få följa mig hem igår. Nog den finaste hunden jag sett typ hehehhhe. Kristian Anttila vet ju vem jag är. Nästa gång ska jag säga något riktigt givande. En fin kväll var det ijaooo.

Nu ska jag plugga matte och engelska sånt där som man skjuter upp till de sista lovdagarna. Sen ska jag på those dancing days med Olga. Yääääz.

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHHA; bilden i täcke XDD

OOOMG.

jag trodde att du var mognare än så ebba.

<3

2008-11-02 @ 02:16:20
Postat av: ebba

JAG TYCKER ATT DEN ÄR ÄKTA LIKSOM DEEEP

man bara hähähähäh här är jag och jag kan inte sova, mjo bilden är tagen två på natten typ. och jag är jätteful i ansiktet; THAT'S ÄKTA OCH DET ÄR EDET JAG VILL LEVERERA MED MIN BLOGG OCH OM DU SKA VARA BITCHOG SÅ KAN JAG BÖRJA DISSA DIN BDB IGEN

PUSS







(okej damp förlåt men först fick jag inte damp det var bara ett skämt sen fick jag lite damp och sådär men jajaja alltså jag VET att bilden är ful men den är typ natt för mig och jag gillar natten HEJDÅ)

2008-11-02 @ 14:44:18
URL: http://littlegarden.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0