jag har roligt




borde plugga
har i alla fall kommit fram till att jag vill gå estetisk musik spyken. jättefint att jag bestämt mig... vänta där slog min tvekan in. haha alla är töntar på estetiska programmet. jag passar in. har börjat tänka på detta för mycket nu när jag varit på öppet hus shit. jag går bara i åttan jävla tönt. 
på tal om skolan så skällde jag typ ut min idrottslärare idag, han vann typ men det var ändå skönt. 
nu har jag ätit pepparkaksdeg och rostade mackor, ska kanske ta tag i att plugga eller spela gitarr. 

Kommentarer
Postat av: h

hej hanapeewannabe



i wanna eat eat eat peppercakedeeegish with you hähäähähähä

2008-11-13 @ 15:48:31
Postat av: ebba

nepp jag är inte hanapee wannabe där faktiskt

2008-11-13 @ 16:57:30
Postat av: T

meheheheheheh jag ska gå estet musik på heleneholm vi kan bli arbetslösa tsm

2008-11-18 @ 18:16:58

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0