and it's you

fuck jag kan inte sluta blogga och jag kan inte fixa skolan, fast jag har inte fått några varningar vilket alla dnara fått så jag känner mig rätt lugn. jag har klippt lugg, alla tycker det är fult inklusive jag själv, jag har klippt håret kort också. min värdelösa side cut är alltså veck borta hejdå.




mm typ så jag är verkligen inte nöjd. mamma tycker jag ser ut som amelie polaibiba ja ni vet jag kan ju skryta med att jag inte kan stava det och att jag inte sett filmen.
jag försökte lära mig blackbird på gitarr. det går åt helvete bara för att taben är helt sjuk och jag kan inte noter. fan vilken värdelös vecka detta kommer bli... om jag inte får va hos pappa på fredag kväll för han är i sthlm och så kanske vi kan göra om flera veckor sedan för det var så fint.

Kommentarer
Postat av: h

yääääää, jag tycker luggen blir bra

SLUTA SÄGA ATT DU INTE LYCKAS MED SKOLAN JAG TÄNKER HATA DIG OM DU SÄGER DET IGEN du veeet att du är bättre än de flesta andra.

2008-11-11 @ 20:42:28
Postat av: ebba

jag dör av min egen självskapande stress jag är så himla dum i huvudet. haha ansvar fuck it.



luggen blev ful jag har gått run och skakat hela dagen föer jag tycker jag är så ful började nästan gråta på toaletten så nu vet ni det.

2008-11-12 @ 14:54:28
Postat av: vilma

HOHO fredag, pappa borta?

jag=pengar :D JAJAJAJAJJ!!!GE MIG HELG!

2008-11-12 @ 15:15:34
URL: http://fairtradee.blogg.se/
Postat av: ebba

det går ju inte eller det kanske går men du och hana ska ju på fest

går antagligen inte ändå

2008-11-13 @ 16:56:40
Postat av: sara

om du inte har sett amelie från montmartre måste du se den

2008-11-19 @ 20:33:58
URL: http://pigeonpark.blogspot.com

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0