AJ ÄM FRIII

Idag har jag skaffat en ny bilddagbok där jag inte ska ha ångest över vilka bilder som åker upp. Den heter jawol. Jag ska snart bli vän med några stycken. Så att någon kan se mina failbilder. Så jävla dumt. Men jag missbrukar bilddagboken tillräckligt mycket för att behöva ha en som jag kan ladda upp hur mycket som helst i utan att tänka på hur alla bevakare överger mig. Eller jag tänker inte på bevakare, mer på att jag vill ha kommentarer. Det är väldigt sjukt. Jag är uppmärksamhetskåt och äcklig. MEN inte på den nya i alla fall.

Ikväll ska jag till Hedvig. Random källa (Hanna) säger att vi ska bada i hennes hot tub eller vad man säger. OKeiiijj.

Kommentarer
Postat av: olivia

okej.

om du inte lägger till mig är vi inte kunskawpsbestijsar längre!!

2008-11-28 @ 16:41:25
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: elin

lägg till mig vaaaa.

och hälsa alla.

jag får inte komma idag heller. men hälsa alla från mig.

2008-11-28 @ 18:07:45
URL: http://omenflicka.blogg.se/

DAGS ATT KOMMENTERA:

Namn:
Minns mej

E-postadress:

Min egen blogg/bdb/hemsida:

Skriv skriv skriv:

Trackback
RSS 2.0